Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ουυφφφ, βαριέμαι..ας φτιάξω ένα blog

πώς έγινε αυτό?? έλα μου ντε..καίω εγκεφαλικά κύτταρα τόσα χρόνια στο ίντερνετ και είχα ορκίσει τον ευατό μου να μην ανεβάσω τίποτα δικό μου, να απέχω όλο και πιο πολύ..και τα κατάφερα ως ένα σημείο..no facebook, no myspace, no twitter..αλλά ωχ, μου αρέσει να γράφω και γιατί όχι μωρέ?? να μοιραστώ και τις μπαρούφες μου με κάποιον άλλο..λέμε τώρα..καλά, αν το ανακαλύψει η παρέα μου αυτό..έχω να φάω πολύυυυ δούλεμα.

νταξ, είναι και το οτι βαριέμαι πολύ..μπροστά μου υπάρχουν 4 άρθρα που περιμένουν να μεταφραστούν και μια εργασία που μου κλείνει κοροιδευτικά το μάτι που κατάφερε απόψε να με κλείσει μέσα..ας είναι..θα το πιω και αυτό το ποτήρι...μπας και είναι η πρώτη φορά?? κάθε Χριστούγεννο ξεχνάω την ιδιότητα μου ως φοιτήτρια και ενθυμούμαι μόνο την ιδιότητα μου ως party animal..ναι ναι..

αυτές λοιπόν οι γιορτές μου άρεκαν πολύ..ως φοιτήτρια απομακρυσμένης επαρχίας (με λυπάστε?εγώ να δείτε), ξεχύθηκα στους δρόμους της Αθήνας και πήρα σβάρνα όλα τα γλυκά, ζεστά μαγαζάκια του κέντρου και απήλαυσα κόσμο, πολύ κόσμο.. πήρα την δόση μου για την επερχόμενη εξεταστική (εδώ ξεροκαταπίνω)..και χαίρομαι που ακόμα δεν είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που δυσανασχετούν βλέποντας κόσμο, που μετανιώνουν και βρίζουν που διάλεξαν να βγουν (relax, συνηθίσαμε μου φαίνεται από τις δημόσιες υπηρεσίες) . μακάρι να μην γίνω ποτέ ένας από αυτούς..

έτσι λοιπόν, ξέχασα ημερομηνία, ώρα, μέρα και απλά προσπάθησα να ενθυμούμαι πόσα χρήματα είχα στο περτιφόλι μου για να ξέρω πόσο ακόμα να πιω και αν θα πάρω ταξί. i love Athens λεπόν!!! ωχ, άρχισε η ονειροπόληση και θα κοιτάω τον κενό τοίχο μπροστά μου για κάνα μισάωρο. Σταματώ εδώ..Adios!!

5 σχόλια:

  1. καλώς ήρθες :) εύχομαι να συνεχίσεις να αγαπάς την αθήνα και μετά από τη φοιτητική σου πορεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωσήρθες στη μεγάλη οικογένεια των bloggers. Την Αθήνα όλοι την αγαπάμε! Καλά μη βάζουμε όρκο γι'αυτό. Το θέμα είναι ότι ενώ την αγαπάμε, ταυτόχρονα τη μισούμε κιόλας! Σχιζοφρένεια εεε; Χμμμ...όχι τόσο...αν σκεφτείς ότι όλοι μας νιώθουμε την Αθήνα απλά σαν ένα πέρασμα. Ασχέτως αν γεννιόμαστε και πεθαίνουμε εδώ. Εμένα γιατί με έπιασε η διάθεση για φιλοσοφία;

    Καλως ήρθες...θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς την!!!! κι εγώ κάπως έτσι το άνοιξα το δικό μου μπουρδέλο χαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ProFyLaKtiKo σ'ευχαριστώ!και εγώ το εύχομαι

    Zero Point thanx και ναι έχεις δίκιο, είναι κάτι σαν σχέση πάθους:p..απο τη μία την λατρεύουμε και μας λείπει και από την άλλη "θέλουμε να ξεφύγουμε από αυτό το χάος" keep φιλοσοφείν!

    mahler76 σε ευχαριστώ και ελπίζω να σας αρέκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καινούργια λοιπόν! Καλώς ήρθες!

    Θα δεις, το blog θα είναι το μέρος που θα μπορείς να ξεσπάς!
    Εγώ γι' αυτό δεν έχω παρατήσει ακόμα το δικό μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή